TUIvillas.com
Nabídka pro pronajímatele

Vlastníte rekreační byt nebo dům, chcete zvýšit jejich vytížení a získat více zákazníků? TUI Villas převezme aktivní zprostředkování a uvedení na trh po celé Evropě – bez jakéhokoliv rizika pro Vás jako pronajímatele.

Pokuste se zjistit, zda i Vaše ubytování je TUI vilou a přihlašte se v kontě pronajímatele.

Služby a kontakt

Při dotazech týkajících se ubytování, žádostí a rezervací Vám ráda pomůže naše zákaznická služba:

E-maily a žádosti o nabídku zasílané prostřednictvím formuláře zpracováváme po celý den, i o víkendu a svátcích.

Nebo nám zavolejte:
+49.(0)211.668878830
po. - pá. 9:00 do 18:00 hod,
so. 9:00 do 13:00 hod

Mluvíme česky.

Call us on +49.211.668878830, Mondays to Fridays from 10 a.m. to 2 p.m. (CET)
Current Travel Information
zpět k hledání/seznamu výsledků
Objekt číslo 725001

Rekreační dům pro max. 8 osob
Pieve di Ledro, Lago di Ledro, Itálie

4,2 z 5 (15 Hodnocení zákazníků)
  • Váš rekreační dům
  • Další rekreační domy
  • Vaše místo
  • Další místa
Rekreační dům se nachází v v Pieve di Ledro. Místo je zobrazeno na mapě. Zde je také uvedena přesná poloha rekreačního domu. Bez záruky: Rozhodující je popisný text a cestovní podklady, jejichž součástí je adresa rekreačního domu.
K tomuto objektu je k dispozici popis pouze v následujících jazycích:
Ferienhaus mit großem Garten

Kostenlose Stornierung bis 30 Tage vor Anreise. Bleiben Sie flexibel.

Das 2005 renovierte Ferienhaus ist im typischen Landesstil eingerichtet. Das Grundstück befindet sich am Ortsrand. Auch wegen der ruhigen Lage ist das Domizil beliebt.
Zur alleinigen Nutzung stehen zur Verfügung: Sonnenliege, Grillmöglichkeit, Terrasse und Gartenmöbel.

Lage
Pieve di Ledro, 650 mNN. Das Ferienhaus befindet sich auf einem Gartengrundstück mit Wiese und Bäumen. Der Vermieter wohnt nicht im Haus oder auf dem Grundstück.
Die Zufahrt erfolgt direkt von der Hauptstraße (asphaltiert). Parkplatz auf dem Grundstück.

Spezielles
Zentralheizung (Gas). Heizung mit Gas nach Verbrauch zu zahlen Fernsehempfang erfolgt via Satellit.

Pool
Innenpool beim Hotel Lido, nutzbar vom Anfang Juni bis Anfang September. Öffnungszeiten Pool: 9:00-19:30 Uhr.
Im Hotel Lido Abstellraum für Fahrräder.
Rezeption und Restaurant befinden sich im Hotel Lido.

Hunde
nicht erlaubt.

Entfernungen
Einkauf 300 m, Restaurant 400 m, Ortszentrum 500 m. Hallenbad in Hotel Lido 400 m. Bahnhof in Rovereto 40 km.
Im Sommer:
Lago di Ledro 50 m in Ledro (Strand 50 m in Ledro mit Wiese und Steinen).
Im Winter:
(Marco lido Bertolotti).

Aufteilung
Ferienhaus, 2 Etagen, 5 Zimmer (davon 4 Schlafzimmer), 90 qm, insgesamt 8 Betten (davon 2 Zusatzbetten).

Zimmer
Der Eingang in Ihr Ferienhaus befindet sich im Erdgeschoss, ist überdacht und ebenerdig und führt direkt in die Wohnküche.
Erdgeschoss: Wohnküche mit Sitzecke, TV und Zugang zur Terrasse (überdacht, Gartenmöbel). Schlafzimmer mit 1 Einzelbett. Schlafzimmer mit 1 Doppelbett. Schlafzimmer mit 2 Einzelbetten. Kochecke in der Wohnküche mit Gasherd (4 Flammen), Backofen, Kühlschrank (Eisfach), Mikrowelle und Kaffeemaschine. Bad mit Dusche, 1 Waschbecken, WC, Bidet, Föhn und Fenster.
1. Etage: Schlafzimmer mit 1 Doppelbett. Vorraum. Bad mit Dusche, 1 Waschbecken, WC, Bidet und Fenster.

zobrazit více

• vysoušeč vlasů

Ostatní

• topení
  • domácí zvířata nejsou povolena

Venkovní prostor

• parkoviště
  • free cancellation

Rozbalte vše

+++ Free cancellation possible! +++ Deviating from the normal cancellation conditions, the provider of this property (Interholiday AG) offers the following regulation: All new bookings made from 31.01.2021 to 30.05.2021 can be cancelled free of charge up to 30 days before arrival.
* Pokud není uvedeno jinak, není tento objekt bezbariérový.
  • maximálně 8 osob včetně dětí
    Nepovolena žádná domácí zvířata
Rekreační poplatek a kauce: rekreační poplatek ca. EUR 0,70 za osobu / za den (závazně, do 14 let, k zaplacení na místě) (17.04.2021 - 25.09.2021), kauce EUR 100,00 (závazně, k zaplacení na místě) (10.04.2021 - 25.09.2021)

Všeobecné obchodní podmínky nabízejícího

Eine Stornierung ist nach den AGB des Anbieters Interholiday AG möglich.

V případě zákazu ubytování v rezervovaném regionu a během doby cestování může být každá rezervace bezplatně zrušena.

To napsali zákaznící k rekreačnímu domu

• 5,0 z 5
    Host napsal
    dne 24.06.2019

„Skvělý rekreační dům. Měli jsme nádherné dny. V domě bylo k dispozici vše, co jste potřebovali.“ Hodnocení zákazníka bylo z německého jazyka přeloženo strojovým překladačem. Text v originále

• 5,0 z 5
    dne 03.10.2017, časové období cesty: září 2017

„Nyní jsme si rezervovali dům podruhé. V obou případech jsme byli 5 dospělých, kteří chtěli putovat do údolí Ledro. Dům nabízí dostatek prostoru a je dobře vybaven dvěma sprchami a toaletami.
    Beach, pizzerie, supermarket jsou v pěší vzdálenosti. Centrum města Pieve je také nedaleko a chodit žádný problém.“ Hodnocení zákazníka bylo z německého jazyka přeloženo strojovým překladačem. Text v originále

• 2,0 z 5
    dne 24.09.2016, časové období cesty: červenec 2016

Nyní negativa: Manželská postel v horním patře je pro lidi s max. Vhodnými 60 kg. Matrace jsou vtip. V horní ložnici, tam nebyl ani vestavěná skříň. Jen šatní tyče. Pro někoho, kdo chce žít z kufru tak mimořádně vhodné. Sprchového koutu v dolní koupelně byla plíseň a velmi vratká. Chcete-li grilu, měli bychom vzít vlastní grilování. Grill na místě (domácí) nebyl k dispozici. Rádi bychom nejprve nutné odstranit starou uhlí z předchozího hosta a nekonečné vyklápění. Dům se nachází na dobře-cestoval silnici. To je tak daleko není špatné. Nicméně, před domem příkopu na silnici, která chrastítka hlasitě když auto disky nad ním. Spaní je tedy možné pouze se zavřenými okny. Použití krytého bazénu v hotelu Lido by stálo 7 € za osobu. Takže není součástí dodávky.

Nicméně, vrcholem byl návrh zákona o poslední den 230 € za vadný zámek. Něco, co jsem nikdy nezažil. Získali jsme dům bez předání. Neměli jsme udělali. Přední dveře se skládá ze dvou dveřmi. Vnější a vnitřní dveře. Vnější dveře má bezpečnostní zámek, který je zahnutý od prvního dne, kdy zastrčit klíč. Zde jsme si nic, protože zámek byl trochu starší a vy také ne si stěžoval, takže každou maličkost. Nicméně, to byla velká chyba. Po týdnu jsme byli schopni jednou klíč je již uvízl v zámku, a proto již není úplný dveře. hlášeno Okamžitě jsme v hotelu. Okamžitě přišel šéf do domu vidět hrad. Řekl nám, že to není žádný problém. Ranní přichází řemeslníka a opravil zámek. Neměli bychom se bát, že jsme byli schopni zabezpečit dům jen podmíněně a byli jsme schopni uzavřít vnitřní dveře plynu pouze nejsme ani v Miláně. Avšak nebyl řemeslník na druhý den. Až druhý den, muž přišel a podíval se na zámku. nemohl opravit. Ve zpětném pohledu jsme zjistili, že muž je majitel domu a hotel poskytuje pouze dům. Po dalších třech dnech přišel muž, který znovu získat. Tentokrát s řemeslníkem. Oba se podíval na zámku na projedná a vrátil se bez mluvení slovo s námi. Zámek byl ještě není opraveno. Pak nikdo nepřišel. Mysleli jsme si, že nový zámek má být objednány a šel bez dalšího přemýšlení. Na poslední den ráno v 9:00 došlo k zaměstnanec od hotelu a dal nám účet za nový zámek předtím. Řekla, že to řekl váš šéf, by jsme udělali zámek zlomený a bude nyní platit. Pak jsme se snažili hovořit s šéfem, a aby ho jasné, že nemůžeme mít zničil hrad, jak jsme byli schopni poskytnout zcela neporušený klíč. Kromě toho byl hrad již není nejmladší a byl závislý od prvního dne. Řekl přezíravě, museli bychom okamžitě ohlásit. Po kole bude muset šest dní k práci. Tak mohl jen jsme udělali zámek zlomený. Nazývám to rip-off! Čekám na něco ze senility porouchá a pak dal hostům účet. Čekám až do posledního dne, takže host také nemůže dělat nic víc. Zaplatili jsme na případné problémy se dostat. Nicméně, jsme nemohli říkat až do konce, jak jsme to udělali zámek zlomený.“ „Udělali jsme s 6 dospělých a 2 dětí tam 3 týdny dovolenou. První pozitiva: Dům má pěknou polohu. Čistota byla OK zařízení bylo funkční a trochu opotřebovaný.

Nicméně, vrcholem byl návrh zákona o poslední den 230 € za vadný zámek. Něco, co jsem nikdy nezažil. Získali jsme dům bez předání. Neměli jsme udělali. Přední dveře se skládá ze dvou dveřmi. Vnější a vnitřní dveře. Vnější dveře má bezpečnostní zámek, který je zahnutý od prvního dne, kdy zastrčit klíč. Zde jsme si nic, protože zámek byl trochu starší a vy také ne si stěžoval, takže každou maličkost. Nicméně, to byla velká chyba. Po týdnu jsme byli schopni jednou klíč je již uvízl v zámku, a proto již není úplný dveře. hlášeno Okamžitě jsme v hotelu. Okamžitě přišel šéf do domu vidět hrad. Řekl nám, že to není žádný problém. Ranní přichází řemeslníka a opravil zámek. Neměli bychom se bát, že jsme byli schopni zabezpečit dům jen podmíněně a byli jsme schopni uzavřít vnitřní dveře plynu pouze nejsme ani v Miláně. Avšak nebyl řemeslník na druhý den. Až druhý den, muž přišel a podíval se na zámku. nemohl opravit. Ve zpětném pohledu jsme zjistili, že muž je majitel domu a hotel poskytuje pouze dům. Po dalších třech dnech přišel muž, který znovu získat. Tentokrát s řemeslníkem. Oba se podíval na zámku na projedná a vrátil se bez mluvení slovo s námi. Zámek byl ještě není opraveno. Pak nikdo nepřišel. Mysleli jsme si, že nový zámek má být objednány a šel bez dalšího přemýšlení. Na poslední den ráno v 9:00 došlo k zaměstnanec od hotelu a dal nám účet za nový zámek předtím. Řekla, že to řekl váš šéf, by jsme udělali zámek zlomený a bude nyní platit. Pak jsme se snažili hovořit s šéfem, a aby ho jasné, že nemůžeme mít zničil hrad, jak jsme byli schopni poskytnout zcela neporušený klíč. Kromě toho byl hrad již není nejmladší a byl závislý od prvního dne. Řekl přezíravě, museli bychom okamžitě ohlásit. Po kole bude muset šest dní k práci. Tak mohl jen jsme udělali zámek zlomený. Nazývám to rip-off! Čekám na něco ze senility porouchá a pak dal hostům účet. Čekám až do posledního dne, takže host také nemůže dělat nic víc. Zaplatili jsme na případné problémy se dostat. Nicméně, jsme nemohli říkat až do konce, jak jsme to udělali zámek zlomený.“ Komentář od TUI Villas: Za účelem kontroly kvality jsme zaslali ohodnocení nabízejícímu. Hodnocení zákazníka bylo z německého jazyka přeloženo strojovým překladačem. Text v originále

• 3,0 z 5
    dne 21.05.2016, časové období cesty: duben 2016

„Dům má normální, čisté prostory. Velmi pěkná lokalita. V patře časy jsou matrace jsou vyměněné (bolest svalů). Jediná nevýhoda účty za vytápění! Byl při příjezdu nepočítají oznámeného (byl identifikován). Z tohoto důvodu platba není navázáno“ „Dům má normální, čisté prostory. Velmi pěkná lokalita. V patře časy jsou matrace jsou vyměněné (bolest svalů). Jediná nevýhoda účty za vytápění! Byl při příjezdu nepočítají oznámeného (byl identifikován). Z tohoto důvodu platba není navázáno“ Komentář od TUI Villas: Za účelem kontroly kvality jsme zaslali ohodnocení nabízejícímu. Hodnocení zákazníka bylo z německého jazyka přeloženo strojovým překladačem. Text v originále

• 4,0 z 5
    dne 20.09.2015, časové období cesty: září 2015

„Dobře vybavené Dinky pokoji a krásným výhledem na jezero. Terasa je velká zastřešená a osvětlené.“ Hodnocení zákazníka bylo z německého jazyka přeloženo strojovým překladačem. Text v originále